Opis forum
Klan Ayatsuriningyo ( Marionetek )
Ten klan nie istnieje w anime czy mandze! Mistrzowie Marionetek to Ninja, którzy skupili się na trudnej sztuce animacji lalek. To rodzaj walki wymagający nawet większego poświęcenia niż TaiJutsu, ponieważ zawęża specjalizację jedynie do kontroli lalek. Przez to jest niewielu lalkarzy w świecie Shinobi, co jednak wcale nie zmienia faktu, że animatorzy lalek potrafią walkę z bardzo ciężkim przeciwnikiem, w dodatku bardzo wyrównaną walkę, wygrać bez najmniejszego nawet zadraśnięcia. Największą wadą Mistrzów Marionetek jest ich niski poziom walki w zwarciu. Kontrolując swoje lalki skupiają się oni na utrzymywaniu odpowiedniego dystansu, ponieważ w walce wręcz są chyba najsłabszym typem Ninja.
Lalki - sterowanie: Uczeń Akademi-jedna Genin - jedna , Chunin - dwie , Jounin - pięć , S- Jounin - dziesięć , Sanin - sto , Kage - dużo
Wstępując do klanu otrzymujesz za darmo kukłę Kuroair
KURO HIGI KIKI NI HATSU
Chakra:1000
Obrażenia:2000
Ranga:E
Czas nauki:5h
Opis: Marionetka łapie przeciwnika a potem przecina go ostrzami.
Jutsu klanowe
Kugutsu no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 100
Obrażenia:0
Czas nauki:1h
Opis; Technika
konieczna do wykonania w każdej walce, w której chce się użyć jakiejś lalki. Polega na podłączeniu do lalki/lalek nici chakry, za pomocą których będą one kontrolowane. W pewnych nietypowych sytuacjach można podłączyć nici chakry do człowieka i kontrolować jego ruchy, jednak jest to 20 razy kosztowniejsze jeśli chodzi o chakrę i dostępne dopiero od poziomu Jounina.UWAGA ! W czasie
kontrolowania lalki nie możemy wykonywać żadnych innych czynności rękoma (pieczęci, rzucać bronią itd.).
Doku Kiri Jigoku
Ranga: D
Chakra: 3500
Obrażenia:3500
Czas nauki:6h
Opis: Z buzi naszej lalki wylatuje duża chmura trucizny paraliżującej a zaraz po niej 15 senbonów !
Kuro Higi Kiki Ni Hatsu
Ranga: C
Chakra: 4000
Obrażenia:0
Czas nauki:7h
Opis: Technika defensywna. Wskakujemy do brzucha Kuroair . Może w środku nie jest zbyt wygodnie ale na pewno bezpiecznie
gdyż ta lalka potrafi wytrzymać naprawdę silne ataki.
Kairai Engeki • Kuro Higikiki Ippatsu
Ranga: C
Chakra:10000
Obrażenia:10000
Czas nauki:15h
Opis:Niesłychanie brutalna technika polegająca na zamknięciu przeciwnika wewnątrz kukły. Następnie w otwory kukły wbijane są sztylety, które dosłownie rozpruwają osobę w środku. Śmierć na miejscu.
Tworzenie Lalek
Ranga: C
Obrażenia:0
Chakra:0
Czas nauki:3h
Opis: Na poziomie Chuunina użytkownik może stworzyć własną lalkę, której będzie mógł używać w walce, jeśli któryś z adminów zatwierdzi kreację marionetki.
Pieczętowanie Lalek
Ranga: C
Chakra:0
Obrażenia:0
Czas nauki:8h
Opis: Na poziomie Chuunina użytkownik może zapieczętować lalkę w zwoju przywoływania, dzięki czemu będzie mógł mieć ze sobą więcej lalek.
Akahigi • Hyakki no Souen
Rnga:S
Chakra:32000
Czas nauki:15h
Obrażenia:zależne od ataku
Opis: Sasori przywołuje ze zwoju sto kukieł o niesamowitym potencjale bojowym. Jest to jego prywatna kolekcja, dzięki której byłby w stanie w pojedynkę zniszczyć jeden kraj. Sasori kontroluje swoje marionetki za pomocą sznurków wychodzących z jego prawej piersi.
Hitokugutsu
Rnga: S
Chakra:20000
Opis: Jeśli po wygranej walce mamy wystarczająco dużo chakry możemy zamienić pokonanego przeciwnika w ludzką marionetkę, która będzie potrafiła wykonywać te same techniki, które znała za życia. Lalka posiada nieskończone pokłady chakry.
Shirahigi • Jikki Chikamatsu no Shuu
Ranga: S
Chakra: 30000
Obrażenia:zależne od ataku
Czas nauki:20h
Opis: Przywołujemy legendarną dziesiątkę lalek Chikamatsu, które przewyższają sto kukieł Sasoriego pod wieloma względami.
Sanbou Kyuukai
Ranga: S
Chakra: 30000
Obrażenia:50000
Opis:Trzy z lalek Chiyo ustawiają się w specjalnej pozycji, tworząc swego rodzaju trójkąt, po czym wystrzeliwują w stronę przeciwnika potężną falę uderzeniową. Przed tym jednak każda z nich otwiera swoje usta, za którymi znajdują się kolejno znaki: „Buddha” , „Dharma” i „Sangha” . Są one źródłem mocy
techniki, jednak działają jedynie w tym unikatowym połączeniu
(„Buddha, Dharma i Sangha” określane są w języku japońskim słowem „Sanbou”, oznaczającym trzy chińskie antyczne kamienie cesarskie, są także pierwszym wyrazem w nazwie opisanej techniki)
Jutsu dostępne tylko dla posiadaczy lalki Sandaime Kazekage !
Po przywołaniu lalki ze zwoju możemy wykonać następujące jutsu:
Satetsu
Ranga: S
Chakra:36000
Czas nauki:22h
Opis: Po przywołaniu Sandaime Kazekage możemy urzyć jego własnego jutsu - żelaznego pisaku. Dzięki niemu możemy korzystać z technik takich jak Satetsu Kaihou oraz Satetsu Shigure.
Satetsu Kaihou
Ranga: S
Obrażenia:0
Czas nauki:40h
Chakra:36000
Opis: Kolejna z technik Sasoriego, oparta na „żelaznym piasku”. Shinobi po stworzeniu ogromnego bloku z tego surowca unosi go w górę, po czym zamienia w las zakrzywiających się na wszystkie strony igieł, rozprzestrzeniających się po całym terenie. Nawet niezwykle zwinnemu ninja trudno jest wyjść z tej techniki bez jednego zadrapania, ponieważ ma ona bardzo duży zasięg, a gęstość kolców utrudnia jakiekolwiek ruchy. Na dodatek są one zatrute, przez co nawet lekkie ukłucie może skończyć się fatalnie.
Satetsu Shigure
Ranga: S
chakra:40000
Obrażenia:30000 co 3 tury
Czas nauki:67h
Opis:Oryginalna technika Sasoriego, której użył w walce z Sakurą i Chiyo. Po uwolnieniu „żelaznego piasku” z ust kukły Sandaime Kazekage, Sasori zamienia ów surowiec w setki żelaznych pocisków, po czym ostrzeliwuje nimi przeciwnika.
Offline